Šta pišu srpski mediji nakon što je Priština usvojila rezoluciju o Srebrenici

463

Vijest da je Kosovo u srijedu usvojilo Rezoluciju kojom se osuđuje Genocid u Srebrenici mediji u Srbiji obradili su na različite načine.

Agencija FoNet, portali Nova.rs, Kossev.info i Danas.rs nisu doveli u pitanje riječ genocid u svojim izvještajima.

Srbijanski javni servis Radio-televizija Srbije je, na svom internet portalu RTS.rs objavila naslov “Skupština u Prištini usvojila rezoluciju o Srebrenici” bez riječi genocid i Kosovo u naslovu.


FOTO: Screenshot: Naslovi iz srbijanskih medija

Novinska agencija Tanjug je, uz sličan naslov na svojoj web stranici, naglasila da se radio o “navodnom genocidu” što su također uradili i ostali srbijanski medji, prvenstveno portali printanih medija u ovoj državi.

Slične naslove ali i odrednice imaju i stranice printanih medija Kurir.rs, Alo.rs, Informer.rs, Novosti.rs, Politika.rs, Blic.rs, Happy.rs i Pink.rs.

Naslov na stranici Kurira glasio je “SKANDAL! Lažna država Kosovo izglasala rezoluciju o navodnom genocidu u Srebrenici” uz napomenu da je “SRPSKA LISTA NAPUSTILA SALU”.

U sličnom tonu je i izvještaj portala dnevnih novina Alo.rs koji kaže da su “ALBANCI U PRIŠTINI USVOJILI REZOLUCIJU O SREBRENICI: Srpska lista napustila Skupštinu tzv. Kosova”.


FOTO: Screenshot: Naslovi iz srbijanskih medija

Mnogi mediji naglašavaju ili u fokus stavljaju informaciju kako je “Srpska lista napustila sednicu” odnosno to da su “poslanici Srpske liste napustili zasedanje” s dodatkom atributa “takozvane” kosovske Skupštine koju, očito ne priznaju kao zvaničnu instituciju Kosova.

Informeru usvajanje rezolucije nije u fokusu pa je i ovaj čin iskorišten za obračun s srbijanskom opozicijom riječima “ŠTO MARINIKA ZAMISLI, KURTI SPROVEDE U DELO! Srbi su genocidni, Skupština u Prištini usvojila rezoluciju o Srebrenici”.

U našoj fotogaleriji pogledajte kako su o ovoj temi izvještavali srbijanski mediji. Fotogalerija je ispod teksta.




Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana.