Čarolija stila i kvaliteta: Novopazarka Sabaheta Kajtazović zasenjuje na sajmu privrede u Tešnju

Čarolija stila i kvaliteta: Novopazarka Sabaheta Kajtazović zasenjuje na sajmu privrede u Tešnju

883

Čarolija stila, kvaliteta i prefinjenog dizajna oživela je na 17. međunarodnom sajmu privrede u Tešnju, gde je Sabaheta Kajtazović, vlasnica i kreativna sila iza renomiranog modnog brenda “Betka Bereket”, očarala prisutne svojim neodoljivim kreacijama. Dva desetljeća rada i strasti prema modi kulminiralo je u kolekcijama koje ne samo da odražavaju sofisticiranost i veštinu, već i priče koje se tkaju kroz svaki delikatni šav i izabrani materijal.

“Velika čast i zadovoljstvo mi je što sam bila učesnica 17. međunarodnog sajma privrede u Tešnju. Zadovoljna sam jer sam imala prilike da predstavim svoj brend, gde su izlagači iz zemlje i regiona bili prisutni. Bilo je 502 izlagača. Koristim svaku priliku da na sajmovima predstavimo svoje proizvode i na taj način povežemo se sa potencijalnim poslovnim partnerima. Veliko hvala Gradu Novom Pazaru, gradonačelniku Nihatu Biševcu i direktoru Regionalne agencije za ekonomski razvoj Sandžaka SEDA, Samiru Kačaporu, što su nam omogućili učešće na tako značajnom Sajmu”, istakla je Kajtazović.

Uron u Betka Bereket

Kroz kreativne ruke Sabahete Kajtazović, “Betka Bereket” je postao sinonim za vrhunski kvalitet i dizajn. Njen rad, odlikovan sofisticiranim detaljima i visokokvalitetnim materijalima, važi za izuzetno profesionalan i u svetu mode je široko prepoznat, što dokazuje i sedam prestižnih nagrada koje krase njenu karijeru.

Ovogodišnji, 17. međunarodni sajam privrede u Tešnju, pokazao je da se nivo i obim sajma šire svake godine. Sama manifestacija, koja obuhvata impresivnih 20.000 kvadratnih metara, okupila je rekordnih 500 izlagača iz 16 zemalja sveta, svrstavajući se u najveće sajamske manifestacije u Bosni i Hercegovini.

Ovaj sajam, koji organizuje Udruženje privrednika Biznis-centar Jelah-Tešanj, poslužio je kao platforma za sumiranje rezultata privređivanja u proteklom periodu i istovremeno ukazao na značajne mogućnosti za buduće poslovne suradnje i razvoj. “Zahvaljujući dugogodišnjem uspehu, Sajam u Tešnju izgradio je reputaciju stabilne i značajne platforme za povezivanje privrednog sektora i nosioca ekonomskog razvoja u Bosni i Hercegovini,” naglasili su iz Udruženja poslodavaca FBiH na konferenciji za novinare.

U kontekstu ove godine, sajam je privukao veći broj domaćih i inostranih kompanija, dok ponuda, kvalitet i kapaciteti podupiru dosadašnji status najvećeg i najozbiljnijeg privrednog događaja u regionu. Sabaheta sa svojim brendom “Betka Bereket” ne samo da doprinosi ovom značajnom događaju, već i nastavlja da gradi mostove između kulturnih i poslovnih entiteta kroz svet mode.




Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *